Nu aveti produse in lista de comparatie.

Gaseste cea mai economica solutie de tiparire pentru afacerea ta!

Intrebari frecvente


  1. In ce consta serviciul de inchiriere echipamente pus la dispozitie de ecopy?

    Inchirierea echipamentelor este o solutie completa, ce include consultanta de specialitate in alegerea echipamentului, livrarea acestuia si serviciile aferente. Incepem prin a face o analiza a necesitatilor tale: copiere, printare, scanare, transmisie fax, expediere documente pe mail, administrare a fluxului de documente etc. si gasim impreuna solutia optima si apoi o implementam. Instalam echipamentele, le configuram, instruim personalul ce il utilizeaza, iar livrarea de consumabile si service-ul profesionist si prompt este inclus in solutia de inchiriere. Toate acestea sunt incluse in pretul abonamentului!

  2. Ce include serviciul de inchiriere?

    Inchirierea este o solutie completa dedicata companiilor! Tot ceea ce este necesar, este asigurat de ecopy.ro, incepand cu transportul si instalarea echipamentelor, pana la livrarea de consumabile, piese de schimb si interventiile tehnice necesare.

    Beneficiile inchirierii echipamentelor:

    • Costuri transparente si usor de planificat;
    • Toate cheltuielile sunt incluse in pretul abonamentului;
    • Un singur furnizor;
    • O singura factura.
  3. Pe ce perioada se poate contracta serviciul de inchiriere?

    Serviciul de inchiriere poate fi contractat pe o perioada stabilita de comun acord, in functie de necesitatile companiei, tinandu-se de asemenea cont de optimizarea costurilor, astfel incat acestea sa fie cat mai avantajoase pentru tine.

    Ai si alte intrebari legate de inchirierea echipamentelor? Nu ezita sa ne contactezi la:

    Tel: +40 720 542 222
      +40 241 542 222
    Mail: specialist@ecopy.ro