favicon
item

Ce alegi: o multifuncțională de închiriat, sau de cumpărat?

Cea mai importantă resursă de care dispunem în secolul XXI este timpul. Câștigăm mai mult timp atunci când delegăm sarcini, când apelăm la serviciile specialiștilor în domeniu. O singură întâlnire cu echipa de specialiști ECOPY vă va îndruma către alternativa potrivită afacerii dumneavoastră, deoarece în cazul multifuncționalelor alegerea este mult mai complexă decât pare. Pornind de la frecvența utilizării, și până la imprimarea în sine, fiecare detaliu contează. Tocmai de aceea, echipa noastră de experți vă va adresa un set de întrebări prestabilite ce vor ajuta la stabilirea unui potențial model potrivit afacerii dumneavoastră.

Cu ajutorul recomandărilor specialiștilor ECOPY, varianta multifuncționalelor de închiriat diminuează bugetele prestabilite fiecărei companii, astfel încât optarea pentru închirierea sistemelor de printare garantează costuri scăzute pentru beneficiar, care, în același timp câștigă  timp pentru aspecte mai solicitante în ceea ce privește activitatea firmei.

Cele mai complete soluții spre închiriere marca Konica Minolta și HP vă sunt oferite de către Ecopy, beneficiind de consiliere de specialitate în alegerea/configurarea echipamentelor, astfel încât acestea să corespundă nevoilor specifice fiecărui client în parte, în ce privește: copierea, printarea, scanarea, transmisiile fax, corespondența prin e-mail și evidența activităților de tipărire per utilizator.

Serviciul de închiriere echipamente oferit de Ecopy poate aduce anumite avantaje beneficiarilor săi: costurile vor fi reduse, fluxul de documente va fi eficientizat, vor scădea cheltuielile de administrare, îmbunătățind în același timp calitatea documentelor rezultate.

Serviciul de închiriere echipamente Ecopy pune la dispoziția clienților săi o soluție completă, ce include consultanță de specialitate în alegerea echipamentului, livrarea acestuia și serviciile aferente. În urma unei analize făcute de către specialiștii Ecopy, în funcție de necesitățile firmei, respectiv: copiere, printare, scanare, transmisie fax, expediere documente pe email, administrare a fluxului de documente etc., se comunică clientului Ecopy soluția optimă, demarând apoi implementarea sa.

Instalarea și configurarea multifunctionalelor oferite spre închiriere va fi efectuată de către specialiștii ECOPY. Tot echipa ECOPY se va ocupa și de instruirea personalului ce va utiliza sistemele de printare.

Serviciul de închiriere al echipamentelor de printare oferit de ECOPY este o soluție completă dedicată companiilor!

ECOPY asigură prin serviciul de închiriere tot ceea ce este necesar, începând cu transportul și instalarea echipamentelor, până la livrarea de consumabile, piese de schimb, precum și intervențiile tehnice necesare.

Prin închirierea echipamentelor de printare de la ECOPY, clienții beneficiază de toate cheltuielile incluse în prețul abonamentului, în acest mod costurile fiind transparente și ușor de planificat: un singur furnizor, o singură factură.

Serviciul de închiriere poate fi contractat pe o perioadă stabilită de comun acord, în funcție de necesitățile companiei, ținându-se de asemenea cont de optimizarea costurilor, astfel încât acestea să fie cât mai avantajoase pentru clienții ECOPY.